شنبه 29 اردیبهشت 1403
15 : 31
18 / 5 / 2024
فرهنگی  >  امنیت اخلاقی اساس و پایه امنیت اجتماعی است
پنج شنبه 13 مهر 1391 41 : 18 تعداد بازدید ها : 2132 کد خبر : 3179
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبر داد:
0

امنیت اخلاقی اساس و پایه امنیت اجتماعی است

فرمانده انتظامی فارس امنیت اخلاقی را اساس و پایه امنیت اجتماعی دانست.

سردار سیروس سجادیان چهار شنبه شب در دیدار با اقلیتهای مذهبی استان فارس، گفت: سرمایه اجتماعی یکی از موضوعاتی است که سر لوحه کار پلیس قرار گرفته و این موضوع به صورت ویژه پیگیری می شود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه اجتماعی باید با تلاش همه حفظ شود، اظهار داشت: صهیونیستهایی که به دنبال ایجاد تفرقه هستند می خواهند اصل و اعتقادات مردم را زیر سئوال ببرند، بدانند که توهین و افترا به پیامبران الهی باعث ایجاد همبستگی بیشتر بین آحاد جامعه می شود.

سردار سجادیان با محکوم کردن فیلم اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: ما در آیین مان اجازه نمی دهیم که هیچکس به پیامبر الهی(ص) توهین بکند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرماندهی انتظامی فارس آماده ارائه خدمات و برقراری امنیت برای تمام آحاد مردم است، گفت: تمام افراد جامعه باید امنیت اخلاقی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه امنیت اخلاق اساس و پایه امنیت اجتماعی است، افزود: در قرآن کریم به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اهمیت زیادی داده شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: این دو موضوع فقط شامل یک دین خاص و یا افراد خاصی نمی شود و تمام افراد برای تحقق این امر نقش بسزایی دارند و هرکجا که فردی امنیت اخلاقی، اجتماعی و... را برهم زند همگان وظیفه برخورد دارند.

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :