سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
8 : 24
7 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  بهره گيري از سيستم مانيتورينگ کنترل سرعت در فارس
دوشنبه 12 اسفند 1392 11 : 13 تعداد بازدید ها : 1851 کد خبر : 3147
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

بهره گيري از سيستم مانيتورينگ کنترل سرعت در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از بهره گيري از سيستم مانيتورينگ رده هاي کنترل سرعت در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیروس سجادیان در این رابطه گفت: با توجه به اينکه سرعت در ايجاد سوانح و نيز شدت وقوع تصادفات نقش مستقيم و انکارناپذيري دارد کنترل و مديريت آن در عرصه ترافيک از مهم ترين اقدامات در بهبود و ارتقا ايمني ترافيک محسوب مي شود.

وی بیان کرد: در این راستا پليس راهنمايي و رانندگي درون و برون شهري فرماندهي انتظامي استان فارس با بهره گيري از 46 دستگاه دوربين سرعت سنج ثابت (سيستم مانيتورينگ) و نيز تعدادي دستگاه دوربين سرعت سنج دستي مبادرت به کنترل سرعت در سطح محورهاي مواصلاتي استان و اعمال قانون رانندگان متخلف مي کند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: برابر قانون رسيدگي به تخلفات و اخذ جرائم، رانندگاني که مرتکب دو تخلف سرعت غيرمجاز مي شوند ضمن دريافت نمره منفي و درج در سوابق گواهينامه آنان به توقيف خودرو نيز منتهي مي شود.

سردار سجادیان افزود: در اين راستا پليس راهور فرماندهي انتظامي استان فارس در تمامي ايام سال مدت زمان اجراي طرح نوروز 93 به لحاظ شرايط خاصي که بر ترافيک تحميل مي شود (افزايش سفرها و حجم ترافيک) با قاطعيت هر چه تمام تر بدون هيچگونه اغماض با تخلفات ترافيکي بويژه سرعت غيرمجاز در چهارچوب قانون برخورد خواهد كرد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :