یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
9 : 50
19 / 5 / 2024
امنیت اجتماعی  >  آزادسازی گروگان در شیراز ظرف هفت روز
پنج شنبه 26 مرداد 1391 10 : 18 تعداد بازدید ها : 1745 کد خبر : 3143
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان تشریح کرد:
0

آزادسازی گروگان در شیراز ظرف هفت روز

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات آزادسازی یک گروگان ظرف هفت روز در شیراز را تشریح کرد.

 

 به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیروس سجادیان بعد از ظهر پنجشنبه در نشستی خبری در تشریح جزئیات عملیات آزادسازی گروگان در شهرستان فسای استان فارس بیان کرد: در تاریخ 19 مرداد ماه امسال پسر بچه ای هفت ساله برای خرید از منزلش در شیراز خارج شد و پس از اینکه خانواده اش متوجه غیبت طولانی مدت وی می شوند مراتب را به تحت عنوان فقدانی به کلانتری اعلام می کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه عوامل آگاهی وارد کار شده و به این نتیجه می رسند که موضوع وقوع آدم ربایی است و بر همین اساس از بیستم مرداد عملیات آغاز می شود.

خانواده گروگان

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه آدم ربایان تقاضای وجه کلان از خانواده می کنند و خانواده گروگان نیز با هماهنگی کامل با نیروی انتظامی و آگاهی کار را پیگیری می کنند، ادامه داد: در روزهای دوم و سوم از نظر پلیس آگاهی آدم ربایان شناسایی و هویت آنها معلوم می شود اما متوجه شدیم که هویت آنها جعلی بوده و آنها از مدارک  سایرین استفاده می کنند و در نهایت هویت کامل دو نفر از گروگان گیران شناسایی شد.

فرمانده انتظامی فارس و گروگان7 ساله

سردار سجادیان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی محل اختفای افراد شناسایی و خودروی مورد استفاده آنها شناسایی شد اما بیشترین تلاش ما این بود که همدستان این گروگان گیران دستگیر و فرد ربوده شده  نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگردد به همین خاطر نیز کار با ظرافت خاصی پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از روشهای اطلاعاتی ماهیت سه نفر آدم ربا شناسایی شد، بیان کرد: این افراد اهل شهرستان فسا و شامل دو برادر و یک نفر پسر عمه آنها بوده که شغل این افراد بیکار و سنین آنها نیز بین 22 تا 27 سال است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این افراد در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز پنجشنبه دستگیر و فرد ربوده شده نیز در فسا آزاد شد

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :