شنبه 15 اردیبهشت 1403
18 : 37
4 / 5 / 2024
خدمات شهری  >  پليس دوچرخه‌سوار در شيراز راه‌اندازي شد
دوشنبه 18 مهر 1390 01 : 0 تعداد بازدید ها : 1940 کد خبر : 2062
به اشتراک گذاری
0

پليس دوچرخه‌سوار در شيراز راه‌اندازي شد

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: امنيت از نيازهاي اصلي يك جامعه و وظيفه پليس تامين آن با مشاركت مردم و همه دستگاه‌ها و حفظ و پاسداشت آن است.

سردار سيروس سجاديان امروز در آيين افتتاح و بهره‌برداري از فاز اول طرح پليس دوچرخه‌سوار(پليس‌توريست) در شيراز افزود: اگر امنيت نباشد، ساير موضوعات اعم از سياسي، اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و گردشگري و حتي مذهبي هم نمي‌تواند آنگونه كه بايد و شايد و به‌نحو احسن اجرا شود.

سجاديان با تصريح اينكه براي توليد امنيت به‌شدت نيازمند مشاركت آحاد مردم هستيم، حفاظت و پاسداري از اين امنيت را برعهده پليس دانست و خاطرنشان كرد: منظور از مردم تمام افراد است چه كسانيكه متعلق به اين مرز و بوم هستند چه گردشگران خارجي، براي برقراري و توليد امنيت بايد تمام سازمان‌ها و دستگاه‌هاي تاثيرگذار دست به‌دست هم بدهند.

وي با تصريح اينكه امنيت امروز كشور و مرزها حاصل رشادت و جانفشاني شهدا است، گفت: در حوزه‌هاي گردشگري و در محل‌هايي كه مخصوص پياده است و قابليت تردد و مانور خودرويي نيست، گشت دوچرخه‌سوار را فعال كرده‌ايم.

فرمانده انتظامي فارس افزود: اين اقدام براي برقراري امنيت و آسايش شهروندان و گردشگران پيش‌بيني و اجرايي شده است.

وي ابراز اميدواري كرد كه با همكاري و مشاركت بيش‌از پيش مردم شاهد ارتقا امنيت تا سطحي درخورشان سومين حرم اهل بيت باشيم.

طرح پليس دوچرخه‌سوار(پليس‌توريست) در فاز اول در شيراز راه‌اندازي شد كه در اين مرحله محوطه ارگ كريمخاني را پوشش خواهد داد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :