سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
0 : 20
7 / 5 / 2024
سیاسی  >  سیروس سجادیان کاندیدای حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد بیانیه صادر کرد
جمعه 17 فروردین 1403 28 : 10 تعداد بازدید ها : 49 کد خبر : 11080
به اشتراک گذاری
به مناسبت روز قدس؛
0

سیروس سجادیان کاندیدای حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد بیانیه صادر کرد

سیروس سجادیان کاندیدای حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

(اسرا / آیه ۱)

امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. «امام خامنه ای (مدظله العالی)»

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی دردمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر می‌دارند.

از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده، برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آنها آمریکا، از آن حمایت کرده اند.

وضعیت فلسطین و مردم متمدن و مظلوم آن، امروز در آستانه دویست مین روز از آغاز جنایات شش ماهه اخیر صهیونیست‌ها علیه نوار غزه، به مصیبت بزرگ بشریت تبدل شده است. رژیم صهیونیستی اسراییل همچنان به ارتکاب جنایات هولناک خود ادامه می‌دهد؛ کشتار نزدیک به چهل هزار نوزاد، کودک و زن و مرد بی گناه به دست رژیمی اشغالگر، نژادپرست و تروریست، پیگیری سیاست زمین سوخته و ویرانی کامل نوار غزه با تخریب خانه‌های مسکونی، تاسیسات زیربنایی، بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و کلیسا، گرسنگی دادن عمدی مردم تا سرحد مرگ، تداوم داشته است.

تشدید هتک حرمت مسجد‌الاقصی به عنوان نخستین قبله مسلمانان جهان و ضرب و شتم و به خاک و خون کشیدن نمازگزاران و معتکفان در صحن این مکان مقدس در روز‌های نورانی ماه مبارک رمضان و انتشار گزارش‌هایی از وقوع جنایات هولناک و شرم آور از سوی صهیونیست‌ها در تعدی و بی‌حرمتی به زنان و اسرای فلسطینی، نه تنها نوار غزه، بلکه کل سرزمین فلسطین را از زندانی بدون سقف برای چند میلیون شهروند فلسطینی، به کشتارگاه انسانیت و قبرستان وجدان بشریت تبدیل کرده است.

قطعا راهپیمایی میلیونی مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس، علاوه بر ایجاد هراس در دل سران صهیونیستی، معادله سیاسی در نظام بین‌الملل را به نفع فلسطینیان تغییر خواهد داد و مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین است.

سیروس سجادیان کاندیدای حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :