دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
19 : 20
6 / 5 / 2024
سیاسی  >  نقد داشته باشیم اما تخریب نکنیم
یکشنبه 5 شهریور 1402 01 : 2 تعداد بازدید ها : 945 کد خبر : 11062
به اشتراک گذاری
سیاسی
0

نقد داشته باشیم اما تخریب نکنیم

در خصوص معیشت، اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و مبارزه با گرانی، کوتاهی و کاستی های مؤثری وجود دارد

سیروس سجادیان: نقد داشته باشیم اما تخریب نکنیم

منکر وضع موجود در کشور نیستیم؛ در خصوص معیشت، اشتغال، مسکن، ازدواج جوانان و مبارزه با گرانی، کوتاهی و کاستی های مؤثری وجود دارد که مجلس و دولت باید چاره اندیشی کنند.

همانگونه که دولت و مجلس توسط رهبر معظم انقلاب مورد تحسین قرار گرفتند، تحسین معظم له، حمایت از تلاش های قانونمندانه آنهاست، لذا اقدامات معدود کارگزاران دولت و نمایندگانی که مشکل گرانی، مسکن و معیشت مردم را حل نکرده اند مورد تایید نیست.

در خانه ملت معدود افرادی لانه کرده اند که توانایی انجام وظیفه خود بر اساس قانون را ندارند و با داد و فریاد پوپولیستی از تریبون مجلس، بدنبال دستیابی به اهداف ناصواب خود هستند.

عده ای با طرح موضوعات حاشیه ای و یا تهدید به استیضاح وزیر کشور، خواستار عزل معاونت سیاسی وزیر کشور موجبات تضعیف هماهنگی بین دولت و مجلس را در افکار عمومی فراهم، غافل از اینکه مردم به خوبی متوجه هستند که آنها چگونه از فرصت های قانونی برای تحقق اهداف ناصواب خود و دشمن استفاده و به انقلاب ضربه می زنند.

قطعا" در قوای سه گانه و سایر اجزای حاکمیت ایراداتی وجود دارد که برای رفع آنها باید تلاش کرد.

تلاش های فراوانی در سیاست خارجی و زیرساخت های کشور انجام شده و مسئولان پای کارند، اما باید بیشتر با مردم همراه باشند، لذا نقد به عملکرد دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر اجزای حاکمیت لازم است، لکن تخریب هرگز، باید تلاشمان معطوف به مصاف با تزویر ، همراه با تدبیر باشد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :