شنبه 8 اردیبهشت 1403
7 : 29
27 / 4 / 2024
سیاسی  >  حسن روحانی محاکمه شود فتنه های پیش رو خنثی میگردد
جمعه 5 آذر 1400 54 : 23 تعداد بازدید ها : 2705 کد خبر : 10020
به اشتراک گذاری
محاکمه روحانی

حسن روحانی محاکمه شود فتنه های پیش رو خنثی میگردد

عاملان نابسامانی های کشور را محاکمه تا مردم حداقل آرامش روحی و روانی پیدا کنند

حسن روحانی را محاکمه کنید تا فتنه های پیش رو خنثی گردد

سیروس سجادیان: مجلس و قوه قضائیه چنانچه هر چه سریعتر زمینه ی محاکمه روحانی را فراهم نکنند به فتنه گران فرصت خرابکاری و اعتراضات را داده اند.

نکند شعار انقلابی بودن مجلس مانند شعارهای دیگران دروغ از آب درآید هر چند که تاکنون رضایت و اعتماد عمومی هم جلب نشده است.

آقای روحان که با وعده های دروغ، مقام ریاست جمهوری را غصب و با تصمیمات نادرست و اهداف سیاسی، موجب فتنه های 96 و 98 گردید هرچه سریعتر محاکمه شود، در غیر اینصورت فتنه ها همچنان گسترش خواهد یافت.

فردی مانند *آقای رحمانی فضلی* وزیر کشور وقت که با بی تدبیری زمینه بروز اغتشاشات و تخریب اموال عمومی در فتنه 98 را فراهم و در کنترل بحرانها از قبیل سیل ، اجتماعات و اغتشاشات بسیار ضعیف عمل کردند باید محاکمه و پاسخگوی کشته شدگان و خسارتهای وارده به اموال عمومی و دولتی باشد.

*آقای زنگنه* که با فراهم کردن زمینه های قاچاق و فسادهایی در قراردادهایی همچون کرسنت و ....، خسارتهای گزافی را بر کشور تحمیل کرد محاکمه شود تا مردم مزه عدالت را در مورد کسانی که با سیاسی کاری، خود را در معرض قانون قرار نمیدهند بچشند، نه اینکه اجرای عدالت برای خرده پایاها باشد.

از همه اینها مهمتر فردی مانند *آقای ظریف* که در راستای خدمت به آمریکا با دروغهایی که در مورد برجام به مردم و مسئولین گفت و زمینه تمام فسادها و فتنه ها و نارضایتی های مردم و بدبینی آنان به حاکمیت را فراهم آورد محاکمه و به اشد مجازات برسانید .

حال که *دولت آقای رئیسی* فعلا باید خرابکاریهای دولت آقای روحانی را درست کند، عاملان نابسامانیهای کشور را محاکمه تا مردم حداقل آرامش روحی و روانی پیدا کنند.  05 آذرماه 1400