چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
7 : 36
24 / 4 / 2024
امنیت اجتماعی  >  سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی در سپاه و وزارت اطلاعات چه می کنند؟!
دوشنبه 21 مهر 1399 16 : 23 تعداد بازدید ها : 3411 کد خبر : 8941
به اشتراک گذاری
سیروس سجادان/ یادداشت امنیتی
0

سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی در سپاه و وزارت اطلاعات چه می کنند؟!

خوب میدانیم که یکی از پایه های براندازی در هر حکومتی ایجاد *نارضایتی و رویگردانی مردم* از حاکمیت می باشد.

 سازمان های اطلاعاتی و امنیتی در سپاه و وزارت اطلاعات چه می کنند؟!

خوب میدانیم که یکی از پایه های براندازی در هر حکومتی ایجاد *نارضایتی و رویگردانی مردم* از حاکمیت می باشد.

وقتی فرمانده معظم کل قوا لازمه ی *حفظِ اقتدار و هویت ملی* و تأمین منافع ملی را در مسائل مربوط به *استحکام و ثبات اقتصادی* و ... میدانند و تأکید می کنند *مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم*، *چشم امید نداشتن به خارج* جلوگیری از سقوط پی در پی *ارزش پول ملی* بستن رخنه‌هایی همچون *قاچاق* و... قابل حل می باشد؛ شایسته نیست اجازه داده شود با طرح مسائل سیاسی توسط نفوذی ها، مشکلات اقتصادی کشور  به انتخاب یک دیکتاتورِ دموکرات و یا جمهوری خواه در کشور دیگری با هزاران فرسنگ ربط داده شود.

در شرایطی که *اقتصاد کشور* به سبب *ناکارآمدی دولت روحانی* بصورت عمدی و یا غیرعمدی *باعث نارضایتی مردم* گردیده، چه سازمان و نهادی در اجزای حاکمیت *مسئول پیگیری* و سامان دهی اوضاع نابسامان اقتصادی می باشد؟!

*رهبرمعظم انقلاب* وقتی می فرمایند؛ *علاج همه مشکلات در داخل* است و توان مدیریتی در برخی بخش های اقتصادی ضعیف است؛ *شناسایی مشکل سازان* و رفع مشکل توسط کدام سازمان و نهاد باید انجام شود؟!

*مردم اگر مشکلات را تحمل می کنند* امیدشان به همت و تلاش *حافظان امنیت و مدافعان کشور* است که مقتدرانه در برابر *جاسوسان، نفوذی ها و دشمن*، عمل کرده و  *آرامش و آسایش* را برای آنان به ارمغان بیاورد.

با شناختی که از *خادمانِ گمنام این مرز و بوم در حوزه امنیتی* دارم، نباید اجازه داد با طرح مسائل سیاسی* از سوی *لیبرالها، تکنوکراتها و نفوذی های داخل حکومت*، مشکلات اقتصادی کشور به انتخاب رئیس جمهور یک دولت جنایتکار *(آمریکا)* ربط داده و نارضایتی در مردم افزایش پیدا کند.  *1399.07.21 سیروس سجادیان*

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :