شنبه 1 اردیبهشت 1403
13 : 15
20 / 4 / 2024
سیاسی  >  مردم وارثان خوبی برای انقلاب هستند/ اتحاد و همدلی رمز پیروزی ماست
چهار شنبه 24 بهمن 1397 21 : 12 تعداد بازدید ها : 3405 کد خبر : 7796
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان
0

مردم وارثان خوبی برای انقلاب هستند/ اتحاد و همدلی رمز پیروزی ماست

جشن 40سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برگزار شد.

اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین رمز پیروزی است.

جشن 40سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برگزار شد. با وجود اینکه قبل از 22 بهمن برای عصبانی کردن و شرکت نکردن مردم در جشن انقلاب، دلار را از ۱۱۰۰۰ تومان به ۱۲۳۰۰، مثقال طلا از ۱.۵۳۱.۰۰۰ تومان به ۱.۶۴۸.۰۰۰ تومان، فشار برای تحمیل لوایح استعماری FATF و گرانی سرسام آور مایحتاج عمومی رساندند، بازهم مردم آمدند.

مردم برای احترام به هزاران شهیدی که جانشان را برای امنیت، استقلال و آزادی کشورمان فدا کردند و به ندای رهبرمعظم انقلاب لبیک گفته باشند آمدند. آنها با بر دست داشتن تابوت استبداد لیبرالها، سیاست‌های استکباری و تحریم‌های غرب علیه ملت را محکوم و با وحدت خود اعلام کردند با سختی‌ها مبارزه و کشور را بهتر از گذشته خواهند ساخت، سپاه پاسداران نیز بخشی از اقتدار موشکی را به نمایش گذاشت.

گروهی نیز با پلاکاردهایی در دست مبنی بر اینکه؛ ای آنکه تو عامل گرانی/ تا عید خدا کند نمانی. کرجی‌ها شاخ شکستند/ دهان فتنه بستند، FATF ، پالرمو خیانتی دیگر است، ملت شده بدنام / گور پدر برجام، کی گفته برجام بده/  و گوشت کیلویی یکصده انتقاد خود را نسبت به وضع موجود ابراز کردند.

بالاخره با هر شرایطی ضمن تحمل مشکلات شدید اقتصادی و اجتماعی برای عبور از سختی های ظالمانه نقش خود را به خوبی ایفا کردند، حال مسئولین هستند که برای این نقش مهم، ارزش و اهمیت قائل شوند و در چارچوب قانون اساسی کشور را بهتر از حال اداره کنند  و با نظارت و مطالبه گری بر ما مردم است که مواظب سیاسیونی که یا لباس پیامبر بر تن دارند و یا خود را با امام و همراه امام معرفی میکنند و بر اریکه قدرت سوارند باشیم.

در حالی که برای این وحدت و همدلی و پیشرفت های مهم طلیعه دهه پنجم انقلاب باید جشن دیگری گرفت، قبیله ای افراطی و اقتدارگرا که از عوامل تزلزل در نظام هستند و از تداوم و پایداری انقلاب اسلامی واهمه دارند، پس از جشن 40سالگی انقلاب اسلامی و ناامیدی از نقشه ای که برای عدم حضور مردم بمنظور رسیدن به اهداف خود داشتند با شروع به ایجاد اختلاف در جامعه دست به قلم  و زبان به مطالبی گشودند که؛ نشان ندان ساز و حضور خوانندگان فتنه در تلویزیون، ایجاد مانع برای حضور چهره‌های تحلیل‌گر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی در حوزه‌ی سیاست و اقتصاد در صدا و سیما، محدود و زندانی کردن چهره‌های سیاسی، محدودیت‌های مضمونی و سخت‌گیری‌های ممیزی در سریال‌ها و برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ی صداوسیما، دستگیری فعالان محیط زیست به نام برخورد با جاسوسی، ممنوع و مجازات استفاده کنندگان هر نوع مصرف و توزیع نوشیدنی‌های الکلی و ایجاد مانع آموزش روابط جنسیِ در دبیرستان‌ها و.... باعث عدم پیشرقت انقلاب مردمی شده است؟؟!!.

قبیله ای که با کژفهمی، سنت پیامبر، ارزش های اسلامی و آرمانهای امام خمینی (ره) را به سُخره گرفته، منافقانه از قرآن دم میزنند، تفکر و گفتارهای اومانیسم غربی را در جامعه ترویج میدهند، با تحقق آرمانهای اسلام ناب محمدی و اهداف انقلاب اسلامی مخالفت و بدنبال القای تفکر لیبرالی بر کشورهستند، تنها راه برون رفت از مشکلات خود ساخته را تسلیم شدنِ به دشمن میدانند. هر روز عمروعاص مآبانه با دروغ پردازی، نفاق را در گوش مردم زمزمه و با نقاب دوستیِ با مردم، در پی غارت کشور هستند و با دشمنی که به غارت گران پناه و غارتگری را نشانه ضعف انقلاب و نظام اسلامی میداند هم پیمان میشوند.

انقلاب اسلامی دربلوغ ۴۰ سالگی مقابل جبهه باطلی قرار دارد که افراطگرایان غربی، اشرافیان، لیبرالها، قلم به دست های غربی، عمامه به سرهای انگلیسی و لندن نشین که با عملکردشان خانواده ها و جوانان کشور را با ناامیدی در منجلابِ تورم، بیکاری، گرانی و ناامنی روحی و روانی درگیرِ حاکمیت شیطان نموده اند و شیطان را ملجاء آنان معرفی میکنند دریک طرف میباشد وهمراه با مردمی انقلابی است که با صداقت تمام برای تحقق عدالت رای میدهند اما در عمل اشراف، ثروتمندان، اقتدارگرایان، لیبرالها و غربگراها مسند امور را بدست میگیرند.

برای جلوگیری از نفوذ عناصر خودفروخته غربگرا و خنثی کردن فشارهای سیاسی و اقتصادی توسط خائنین و در راس آنها دولت خبیث آمریکا و هم پیمانهای او در اروپا و رژیم صهیونیستی لازم است هوشیار باشیم و بدانیم که بدخواهان، احزاب و گروه های سیاسی منفعت طلب و لیبرالهای تکنوکرات، اگر در تقابل با کارزار سیاسی و ایجاد اختلاف و نفاق نتوانند به اهداف خود برسند کارزار و تقابل را به متن جامعه با ایجاد بدبینی و نارضایتی به کف خیابانها می کشانند که با وحدت و همدلی در این مهم نیزمانند فتنه های گذشته شکست خواهند خورد.

 سیروس سجادیان  1397.11.24

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :