سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
19 : 33
23 / 4 / 2024
سیاسی  >  یاداشت سیاسی / محرم ماه قیام حق علیه باطل
چهار شنبه 28 شهریور 1397 31 : 16 تعداد بازدید ها : 3471 کد خبر : 7737
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
0

یاداشت سیاسی / محرم ماه قیام حق علیه باطل

مهمترین ترین قیام های عدالت خواهانه و مبارزه حق برعلیه باطل، الهام گرفته از عاشورا است.

 

تداوم دین مبین اسلام پس از شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا رقم خورد که با وجود پر برکت حضرت زینب (س) پیام آور نهضت کربلا، حقیقت عاشورا برای آزادی خواهان به اثبات رسید.

عاشورای حسین (ع) بود که قیام حق علیه باطل و ظلم را به ملت های آزاده آموخت و پیامهای عاشورا سبب استحکام و نشر دین اسلام در جهان گردید.

با ادامه و تداوم راه امام حسین (ع) و روحیه انقلابی آزادی خواهان، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی درصدد حذف بیان مسائل سیاسی در مراسمات و مناسبت های مذهبی خاصه در ایام محرم هستند و میخواهند بین مردم و دین و خاصه جوانان جدایی بیاندازند و دین را طوری معرفی کنند که باید از سیاست جدا بوده تا بتواند پاسخگوی جامعه باشد یعنی همان سکولار!!

در کشوری که تلاش دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، برای ایجاد انشقاق در بین مردم و مسئولین  - مردم با روحانیت - مردم با دین و مسلمانان کشورهای اسلامی با یکدیگر میباشد، در این برهه از زمان لازم است با بهره گیری از فلسفه عاشورای حسینی ، بصیرت و آگاهی ، اشراف بر تاریخ معاصر ، معرفی مشی و منش منافقین و مارقین و ناکثین و قاسطین زمان و استفاده از منطق به جای هیجان و احساس، با دشمنانی که هدف آنان تحمیل اراده نامشروع خود به ملت غیور ایران اسلامی میباشد، هوشیارانه مقابله و خواسته آنان را خنثی کرد.

بخوبی میدانیم که قبل از انقلاب و خاصه در سال 1357 ، حسینیه ها وهیئت های مذهبی دلاور مردان و شیرزنانی را برای مقابله با طاغوت فارغ التحصیل کردند و همان فارغ التحصیلان اعم از زن و مرد به دلاورانی تبدیل شدند که در برابر ظلم و طاغوت ایستادگی و همراه با عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) بر طاغوتیان و مستکبران غلبه و انقلاب اسلامی در آن برهه از زمان به پیروزی رسید.

در شرایط فعلی، عده ای بدنبال تضعیف نظام اسلامی در مقایسه با سایر حکومت ها خاصه غرب هستند و دم از فروپاشی میزنند، اینان بدانند اگر نظام را آنگونه میپندارند که آنقدر ضعیف میباشد که در آستانه فروپاشی است ، بهتر است در بین توده مردم و هیئت ها ، مساجد و حسینه های سراسر کشور گذری داشته و ببینند نظام اسلامی چگونه با حضور همان توده کم درآمد جامعه و فارغ تحصیلان انقلاب اسلامی، پیام رسان سیاست ها و اهداف عاشورای حسینی هستند.

مردم انقلابی و تمام فرزندان این مرز و بوم بدنبال آزادی و استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی در کشور عزیزشان هستند پس چه بهتر که افراطیون لیبرال و تجدید نظر طلبان پیام شکست پیش از موعد سیاست های خود را به اربابان خود در شرق و غرب مخابره که فرزندان فاطمه زهرا (س) و یاران با وفایش حضرتش همچنان تا پای جان بر عهد و پیمان خود با امام حسین (ع) ، ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده و وفادار خواهند بود. سیروس سجادیان 1397.06.28

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :