چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
2 : 44
24 / 4 / 2024
اجتماعی  >  علت گرانی ارز و طلا مشخص شد
چهار شنبه 24 مرداد 1397 10 : 19 تعداد بازدید ها : 4837 کد خبر : 7728
به اشتراک گذاری
یاداشت اجتماعی
0

علت گرانی ارز و طلا مشخص شد

نماینده لیستی مجلس گفته برای همسو شدن با اهداف ترامپ کسانی که با برجام مخالفت کردند وضع را به اینجا رساندند.

باید گفت وقتی معاون ارزی بانک مرکزی را از آمریکا میآورند و به وی مسئولیت میدهند که اهداف آمریکا را برای براندازی اجرا کند .
یا اینکه انقلابیون تجدید نظرطلب برای فروپاشی اقتصادی و بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی گفته شده ظرف مدت اندکی ۵۷ تن سکه پیش فروش و پشتوانه ارزی کشور را به حداقل می رسانند.
یا اینکه لیبرالها ظرف مدت اندکی ۱۲۰۰۰ میلیارد ارز از خزانه دولت به پدر همسر فرزند، خرید موبایل ، خرید خودروهای چند میلیاردی واگذار و هم زمان چند هزار خودروی خارجی قاچاق وارد کشور میشود و هیچ نظارت و کنترلی بر تامین و پرداخت و مصرف آنها وجود ندارد.
یا اینکه ۹۰۰۰ میلیارد دلار یعنی چند برابر کل مفاسد احتمالی اقتصادی از زمان هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد مفقود میشود.
یا با دروغگویی هایی مبنی بر اینکه قیمت دلار در سال ۹۷ از ۳۷۰۰ تومان افزایشی نخواهد داشت و یکباره به ۴۲۰۰ تومان و در مدت کوتاهی دیگر به ۱۲۰۰۰تومان افزایش و مابه التفاوت آنهم به خزانه واریز نشود ، البته که اینها دلیل بر افزایش قیمت دلار و سکه و طلا نیست؟!!! درست همان است که شما لیست امیدی میگویید!!
به زعم لیستی ها و اربابان، دلیل این گرانی و بدبختی های مردم همان انقلابیون و دلواپسان دیکتاتور هستند، وگرنه شما و سایرلیست امیدی ها که به لطف کدخدا نه دیکتاتورید نه افراطی نه زیاده خواه و نه لیبرالها هستید که دارید زحمت میکشید و تعامل بین کدخدا و اربابان را برقرار میکنید.

آری ، شما همان خادمان حقیقی هستید که دلواپسان نامی دگر بر شما نهند، زیرا شما و امثال شما نه درآمدی بجز حقوق مجلس دارید، نه کارخانه آب معدنی دارید، نه سهامدار شرکتی هستید، نه عضو چند کمیسیون هستید و نه حقوقی مازاد بر حقوق مجلس میگیرید ، لذاست که مشکل اصلی کشور زیر سر همین دلواپسان انقلابی است که دایم مزاحم پیاده کردن اهداف لیبرالها هستند که منتظرند این دلواپسان انقلاب هرچه زودتر ازصحنه سیاسی محو شوند، که باید گفت زهی خیال باطل.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :