شنبه 1 اردیبهشت 1403
16 : 48
20 / 4 / 2024
سیاسی  >  روحانی در پاسخ به سئوالات نمایندگان تجدید شد
سه شنبه 6 شهریور 1397 58 : 12 تعداد بازدید ها : 3356 کد خبر : 7726
به اشتراک گذاری
یاداشت سیاسی
0

روحانی در پاسخ به سئوالات نمایندگان تجدید شد

سخن روحانی در پاسخ به نمایندگان مجلس "بدانید سیاه‌نمایی، زندگی مردم را به سمت سیاهی می‌برد.

سخن روحانی در پاسخ به نمایندگان مجلس "بدانید سیاه‌نمایی، زندگی مردم را به سمت سیاهی می‌برد."

با صحبت های راست و نادرستی که امروز آقای روحانی در مجلس بیان کرد، بحران مدیریت در کشور آشکار و کفایت سیاسی آقای روحانی مورد تردید واقع شد و نشان داد رئیس جمهور در اجرای سیاستهای کلی و اداره امور کشور تجدید و نمره قبولی را کسب نکردند.

جناب آقای روحانی! در مجلسی که رئیس جمهور باید پاسخگوی سئوال نمایندگان باشد بر منبر رفتن و دم از وحدت زدن شایسته سیاست مداران و مدیرانی که باید پاسخگوی عملکرد خویش باشند نیست، مردم انقلابی وحدت خود را در برابر دشمن تا پای از دست دادن جان حفظ کرده و آماده هرگونه همکاری با دولت منتخب هستند.

رئیس جمهور محترم ! مردم امروز نگران بی تدبیری و بی توجهی به معاش حداقل زندگی خود از سوی دولتمردانی هستند که شاید تخصص لازم را در رابطه با وظایف انقلابی خود نسبت به مردم و آرمان های انقلاب ندارند.

آقای روحانی! مردم امروز در حضور خانواده برای تامین مقدمات زندگی خود شرمنده هستند.

رئیس جمهور محترم ! جوانان کشور برای ادامه زندگی مشترک و تشکیل خانواده به لحاظ وضعیت نابسامان اقتصادی و اشتغال در پایین ترین سطح ناامیدند.

آقای روحانی، شما در برابر نمایندگان انقلابی مردم شریف ایران نتوانستید پاسخگوی سئوال آنان باشید و این نشان از بحران مدیریت در دولت و تعارض و تناقض شما در گفتمانتان در برابر افکار عمومی میباشد.  حقوق کارمندان کدام وزارتخانه را دو برابر کردید؟. کجا دومیلیون هفتصد هزار شغل ایجاد کردید؟ احمدی نژاد چه ده هزار چه ده میلیون شغل ایجاد کرده باشد چه ارتباطی به سئوال نمایندگان  و ضعیت فعلی کشور دارد؟ این حرفهای غیر قابل باور شما بی احترامی به شعور و فهم اجتماعی مردم میباشد.

لذا لازم میدانم قبل از تصمیم گیری نمایندگان برای ارسال احتمالی سئوالات به قوه قضائیه  ،تمهیدات مقتضی اتخاذ و ناکارآمدی دولت را در مدت باقیمانده جبران نمایید.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :