پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
11 : 5
25 / 4 / 2024
فرهنگی  >  مسئولان پاسخگوی استان فارس معرفی شدند
چهار شنبه 21 مرداد 1394 18 : 13 تعداد بازدید ها : 3476 کد خبر : 3550
به اشتراک گذاری
از سوی خبرگزاری مهر؛
0

مسئولان پاسخگوی استان فارس معرفی شدند

شیراز - مسئولان پاسخگوی استان فارس طی مراسمی از سوی خبرگزاری مهر دفتر شیراز معرفی شدند.

مسئولان پاسخگوی استان فارس طی مراسمی که در هتل الیزه شیراز در حال برگزاری است، معرفی شدند.این منتخبان، مسئولانی هستند که طی دو سال گذشته بیشترین تعامل و پاسخگویی را به رسانه های استان فارس داشته اند.

بر این اساس در نظرسنجی خبرگزاری مهر که از بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران فعال استان فارس صورت گرفت مسئولانی که بیشترین تعامل و همکاری را با رسانه های استان داشته، مشخص شدند.

در این نظرسنجی خبرنگاران استان بر اساس فاکتورهای نشستهای خبری مکرر در طول ماه یا فصل، در دسترس بودن مدیر یا مسئول برای پاسخگویی به سوالات، ارتباط تعاملی با رسانه، پاسخگویی به انتقادات و نقدهای مطرح شده، عدم پیگیری قضایی و یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش مطالب منتشر شده پیرامون آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه ای انتخاب شدند.

مدیر پاسخگو

در این خصوص سردار سیروس سجادیان فرمانده سابق انتظامی فارس و عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیر کل سابق محیط زیست فارس، علی الهیاری مدیر کل کمیته امداد فارس، بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز و محمدهادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی خبرنگاران استان انتخاب شدند. 

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :