سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
9 : 38
23 / 4 / 2024
اجتماعی  >  استقلال پلیس برگی زرین از افتخارات پلیس فارس
دوشنبه 6 آبان 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2798 کد خبر : 3368
به اشتراک گذاری
فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد:
5

استقلال پلیس برگی زرین از افتخارات پلیس فارس

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی فارس استقلال پلیس و قوای مسلح را برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:فرمانده انتظامی فارس استقلال پلیس و قوای مسلح را برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی دانست و گفت: افتخار می كنیم پلیس كشور ما وابسته به هیچ گروه و حزبی نمی باشد.
 
سردار "سجادیان" در جمع كاركنان انتظامی این استان با بیان این مطلب گفت: افتخار نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است كه در زمانی خدمت می كند كه تحت امر ولی امرمسلمین و فرماندهی معظم كل قوا است.
 
وی ادامه داد: پلیس امروز در كشور ما در برهه ای از زمان مشغول به خدمت است كه نظام حاكم بر جامعه، نظامی الهی نشأت گرفته از فرامین الهی است.
 
فرمانده انتظامی فارس اظهار كرد: جایگاه نیروی انتظامی امروز به مرحله ای رسیده كه با حفظ استقلالی كه قوای مسلح در جمهوری اسلامی ایران دارند بخوبی درخشیده و افتخار می كنیم كه نسبت به كشور های دیگر، پلیس كشور ما وابسته به هیچ یك از احزاب و گروه های سیاسی نمی باشد.
 
سردار "سجادیان" افزود: در جمهوری اسلامی پلیس مستقیما" وصل به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا است به همین دلیل وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و از هیچ خطی هم پیروی نمی كند بجز منویات و فرامین مقام معظم رهبری.
 
وی تصریح كرد: عدم وابستگی پلیس به احزاب و گروه ها، به معنای سیاسی نبودن و نداشتن دانش سیاسی این نیرو نیست بلكه در راستای ارتقاء آگاهی كاركنان، ‌افزایش بصیرت سیاسی، شناخت و تجزیه و تحلیل موضوعات،‌ در دستور كار پلیس قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی فارس مقابله با تهدیدات داخلی و مقابله با سازمان های برانداز، گروهك ها و ... را از وظایف و عملكرد پلیس برشمرد و افزود: پلیس ما پلیس مكتبی است كه از ویژگی هایی همچون؛ دیانت، عدالت، دشمن شناسی،‌فداكاری و بصیرت افزایی برخوردار و نیز مدافع و حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی است.
 
سردار "سجادیان" بیان كرد: از جمله موضوعاتی كه كاركنان لازم است مد نظر خود قرار دهند تهدیدات سیاسی و فرهنگی پیش رو است كه در تهدیدات سیاسی اهداف دشمن تفرقه افكنی، القاء تفكرات انحرافی، تضعیف ولایتمداری و ... است.
 
وی ادامه داد: ایجاد تردید درمبانی اعتقادی، ایجادشكاف هویتی بین نسل ها، القاء سبك زندگی غربی و از بین بردن فریضه امر به معروف ونهی ازمنكر درجامعه را ازنقشه های شوم دشمنان در تهدیدات فرهنگی عنوان كرد. 
 
فرمانده انتظامی فارس گفت: از افتخارات پلیس در كشور ما این است كه حول محور ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز كل قوا است.
 
سردار "سجادیان" امن سازی منطقه شرق استان فارس از لوس وجود اشرار را برگ زرین دیگری از رشادت ها، فداكاری ها و دلاورمردی های كاركنان انتظامی فارس عنوان كرد.
 
وی گفت: امروز فداكاری كاركنان پلیس فارس زبان زد عام و خاص است و پلیس آگاهی، اطلاعات و یگان رزم با اشراف اطلاعاتی و بدون هیچ گونه خسارت، اشراری را كه از 25 سال قبل در شرق فارس شرارت می كردند برخورد و امنیت را در آن منطقه برقرار كردند.
 
 
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :