پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
8 : 32
25 / 4 / 2024
خدمات شهری  >  بازدید سردار سجادیان از کارگاه قطار شهری
سه شنبه 13 خرداد 1393 19 : 0 تعداد بازدید ها : 2135 کد خبر : 3332
به اشتراک گذاری
در شیراز/
0

بازدید سردار سجادیان از کارگاه قطار شهری

فرمانده انتظامی استان فارس باحضور در کارگاه قطار شهری در میدان امام حسین(ع) به بررسی موضوع پرداخت.

سردار سیروس سجادیان با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی شیراز نباید به دلیل ایجاد ترافیک تعطیل شود، اظهار داشت: این پروژه‌ها نباید به دلیل ایجاد ترافیک تعطیل شود بلکه باید با همکاری دستگاه ها شرایط را برای به سرانجام رساندن آن فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با اعمال مدیریت می توان کار را به گونه ای انجام داد که نیازی به قطع درختان نباشد، در خصوص مسائل مطرح شده توسط مهندس این پروژه در خصوص قطع برخی از درختان به منظور گسترش فضا برای تردد خودروها تاکید کرد: در این خصوص نیازی به قطع درختان نیست و پلیس با برنامه ریزی سعی می کند شرایطی را فراهم تا مردم با مشکل روبه رو نشوند.

وی بیان کرد: پروژه های عمرانی از جمله راه اندازی قطار شهری رفاه شهروندان را به همراه دارد از این رو ضروری است که دستگاه‌ها با همکاری هم برای انجام پروژه قطار شهری اقدام کنند تا هر چه سریعتر شاهد راه اندازی آن بود.

فرمانده انتظامی استان فارس با تاکید بر اینکه پلیس با برنامه ریزی برای رفاه حال شهروندان نسبت به ایجاد محدودیت در این میدان اقدام می کند، گفت: البته مسیرهای جایگزینی نیز برای تردد رانندگان در نظر گرفته می شود.

سردار سجادیان خواستار جمع آوری نرده های خطوط ویژه در این محدوده شد و افزود: قبل از هر اقدامی باید این نرده ها جمع شود تا تردد در این مسیر با مشکل روبه رو نشود.

وی اظهار داشت: در این خصوص مقرر شده که به جای این نرده ها از خطوط زرد رنگ استفاده شود که این مسئله باید قبل از فعالیت کارگاه قطار شهری به سرانجام برسد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: برای خط کشی خطوط زرد رنگ باید نیمه شب اقدام شود که خیابان ها خلوت و تردد با مشکل مواجه نمی شود.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :