شنبه 1 اردیبهشت 1403
12 : 11
20 / 4 / 2024
اجتماعی  >  باید تجهيزات به روز برای کشف مواد در فرودگاه شيراز نصب شود
سه شنبه 15 بهمن 1392 39 : 23 تعداد بازدید ها : 2880 کد خبر : 3331
به اشتراک گذاری
سردارسجادیان:
0

باید تجهيزات به روز برای کشف مواد در فرودگاه شيراز نصب شود

فرمانده انتظامي استان فارس از برخورد قاطع با قاچاقچيان و توزيع كنندگان مواد مخدر خبر داد.

سردار سيروس سجاديان در كميته مقابله با مواد مخدر با تاكيد بر اين كه فرماندهي انتظامي استان فارس در زمينه كشف مواد مخدر استان دوم كشور است گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون 10 باند قاچاق مواد مخدر در اين استان شناسايي و منهدم شده كه از اعضاي اين باند ها چهار تن و 600 كيلوگرم مواد مخدر كشف شده است.

وي بيان كرد: در اين مدت 91 قاچاقچي مواد مخدر در سطح استان دستگير شده و 28 دستگاه موتور سيكلت، 87 دستگاه خودرو و 11 قبضه اسلحه از اين افراد كشف شده است.

رئيس كميته مقابله با مواد مخدر استان فارس ادامه داد: در اين مدت يك هزار و 812 نفر توزيع كننده خُرد مواد مخدر در سطح استان دستگير شده اند.

وي از دستگيري 31 نفر حمل كننده مواد مخدر خبر داد و افزود: در اين مدت يك هزار و 122 نفر نگهدارنده مواد مخدر در سطح استان شناسايي و دستگير شده اند.

سردار سجاديان با اشاره به اين كه 20 نفر از قاچاقچيان خارجي بوده اند بيان كرد: در اين مدت دو هزار و 425 نفر معتاد پر خطر در سطح استان فارس شناسايي و دستگير شده اند.

وي با اشاره به اين كه مهار جرايم در استان با هم پيوستگي دارد افزود: در حال حاضر تعدادي منزل از افراد اجاره شده و معتادان در آن نگهداري مي شوند كه اين امر مناسب نيست و بايد تدابير خاصي براي نگهداري معتادان اتخاذ شود.

وي با تاكيد بر اين كه بايد اين مراكز به بخش خصوصي سپرده شود بيان كرد: راه اندازي زندان هنر نيست بلكه بايد تدابيري به منظور درمان معتادان اتخاذ شود.

سردار سجاديان در خصوص اشتغالزايي معتادان پس از درمان اظهار داشت: در اين خصوص بايد از اين افراد استفاده شود و براي آن ها اشتغالزايي شود، در اين رابطه مكان و هزينه با شما و ساماندهي با نيروي انتظامي.

وي همچنين خواستار تجهيز ايستگاه هاي گلوگاه ها شد و بيان كرد: در اين رابطه ضروري است كه هر چه سريع تر براي تجهيز ايستگاه ها به ويژه در جنت شهر اقدام شود كه البته برخي گلوگاه ها بايد تغيير و در برخي مناطق بايد ايستگاه هايي داير شود.

سردار سجاديان خواستار به روز شدن امكانات در فرودگاه شيراز در زمينه كشف مواد مخدر شد و بيان كرد: مسئولان امر بايد تجهيزات به روزي در فرودگاه شيراز در نظر بگيرند كه كشف مواد از طريق بدن نيز مهيا شود.

 

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :