جمعه 7 اردیبهشت 1403
0 : 55
26 / 4 / 2024
اجتماعی  >  جزییات دستگیری کلاهبردار کامرونی و پایان فرار 10ساله دزد خطرناک
سه شنبه 15 بهمن 1392 40 : 23 تعداد بازدید ها : 2823 کد خبر : 3278
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان خبرداد:
0

جزییات دستگیری کلاهبردار کامرونی و پایان فرار 10ساله دزد خطرناک

رئیس پلیس استان فارس گفت: پلیس امنیت در هفته گذشته موفق به دستگیری اعضای 3باند تهیه و توزیع سلاح‌های گرم غیرمجاز دراستان فارس شد.

این باند که از شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی قصد قاچاق و فروش سلاح غیر مجاز در استان فارس را داشتند، با هوشیاری مأموران پلیس استان فارس در شهرهای شیراز، مرودشت و کازرون گرفتار قانون شدند.

وی افزود: شش تن از اعضای این شبکه دستگیر شدند و117 سلاح گرم غیرمجاز نیز به‌دست آمد.

کلاهبردار کامرونی در دام پلیس

رئیس پلیس استان فارس گفت: یک مرد کامرونی در استان فارس به جرم کلاهبرداری و فروش 50 هزار دلار تقلبی دستگیر شد.

سردار سجادیان گفت: یک دزد مسلح که از اشرار جنوب کشور بوده و بانکی در اصفهان را مورد دستبرد قرار داده بود نیز پس از 10 سال فرار دستگیر شد.

مأموران پلیس در سال 82 مردی را به خاطر سرقت مسلحانه از بانک صادرات کرج دستگیر کردند اما وی پس از مدتی متواری شد.

وی ادامه داد: با فرار این شرور تحقیقات پلیس برای دستگیری وی آغاز شد تا این‌که مأموران پلیس، سرنخ‌هایی از این مرد به‌دست آوردند.

رئیس پلیس استان فارس گفت: در تحقیقات مشخص شد مرد فراری سردسته یک باند بوده که با ساماندهی باندهای جدید به سرقت‌های مسلحانه در استان فارس، ‌اصفهان و البرز ادامه می‌دهد.

وی با بیان این‌که همدست دزد فراری برادرش بوده و به اتهام محاربه محکوم شده است، ادامه داد: در 20 فروردین‌ماه سال‌جاری یک سرقت محموله گوشی تلفن همراه  در استان فارس رخ داد که یکی از دزدان توسط مأموران پلیس دستگیر شد و تحقیقات درباره سرقت این محموله با همدستی دزد فراری صورت
گرفته است.

سردار سجادیان با بیان این‌که این تبهکار از سال 82 فراری بود و از سوی پلیس سه استان تحت تعقیب قرار داشت، گفت: مأموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه این شرور فراری را در شیراز شناسایی کرده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این شرور دو اسلحه کلاش، 173 فشنگ جنگی با چهار خشاب، یک کلت کمری، تعدادی مدارک هویتی جعلی و... کشف شد.

رئیس پلیس فارس بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از این دزد مسلح دو سرقت مسلحانه بانک از استان اصفهان در سال 88 و یک سرقت مسلحانه محموله موبایل تحت پوشش مأمور ناجا در استان فارس کشف شد.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :