شنبه 1 اردیبهشت 1403
17 : 48
20 / 4 / 2024
امنیت اجتماعی  >  بازدید سرزده سردار سجادیان از کلانتری گلشن
پنج شنبه 6 تیر 1392 01 : 0 تعداد بازدید ها : 2636 کد خبر : 3202
به اشتراک گذاری
0

بازدید سرزده سردار سجادیان از کلانتری گلشن

فرمانده انتظامي استان فارس با حضور سرزده در كلانتري 32 گلشن به صورت نمادين رئيس اين كلانتري شد.

به گزارش خبرجنوب، سردار سيروس سجاديان در راستاي بررسي موضوعات و برخي مشكلات كلانتري ها هر هفته با حضور در يكي از كلانتري هاي شيراز و استان فارس به صورت نمادين رئيس آن كلانتري مي شود كه در همين راستا وي ضمن بررسي امور مراجعه كنندگان و صدور دستور لازم براي پيگيري پرونده ها، پاي درددل مردم نشسته و انتقادات و پيشنهادات آنها در خصوص مسائل مربوط به كلانتري ها را بررسي مي كند.

در اين بازديدها، سردار سجاديان همچنين به بررسي مشكلاتي مي پردازد كه باعث طولاني شدن پروسه اداري در كلانتري ها مي شود و در اين خصوص تصميم گيري كرده و راهكارهاي لازم براي تسريع در روند پيگيري و تشكيل پرونده در كلانتري ها را به ماموران ارائه مي دهد.

صبح روز پنجشنبه سردار سجاديان رئيس كلانتري 32 گلشن شيراز شد و در اين راستا پيرامون رسيدگي و تسريع در امور پرونده هاي مراجعه كنندگان تدابير و راهكارهايي را ارائه داد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در كلانتري 32 گلشن تعداد مراجعه كنندگان كم است، گفت: روند بازدید از کلانتری های شیراز ادامه خواهد داشت زیرا می توانیم با حضور در این مراکز به راحتی مشکلات مردم را جویا شويم و دستور لازم را درخصوص رفع آنها صادر كنيم.

سردار سجاديان ادامه داد: مسائل خانوادگی و کلاهبرداری بیشترین شکایات مردم به کلانتری ها را به خود اختصاص می دهد.

وي اظهار داشت: با راه اندازی سیستم های مشاوره در کلانتری های شیراز شاهد کاهش آمار پرونده های قضایی هستیم.

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :