چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
17 : 3
24 / 4 / 2024
فرهنگی  >  در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با فعل برخورد شود
شنبه 5 بهمن 1392 35 : 18 تعداد بازدید ها : 2240 کد خبر : 2113
به اشتراک گذاری
سردار سجادیان:
4.5

در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با فعل برخورد شود

در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه همگانی است، آنچه لازم است مد نظر قرار گیرد، برخورد با فعل بجای برخورد با فاعل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیروس سجادیان در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس امنیت اخلاقی این استانداشتن ایمان، اراده، قوه تشخیص و درک در انجام موفقیت آمیز فریضه امر به معروف و نهی از منکر را اساسی دانست و از کارکنان پلیس امنیت اخلاقی خواست،‌برای سالم سازی محیط جامعه و موفقیت در امورات و وظایف خود، در انجام این فریضه الهی احترام توام با اقتدار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی وضعیت توجیه و ارشاد در استان فارس را خوب ارزیابی کرد و گفت: درانجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه همگانی است، به جای برخورد با فرد، باید با عمل فرد برخورد شود تا تذکر و ارشاد موثر واقع شود.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه رویکرد پلیس امنیت اخلاقی در انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر ، رویکرد ارشادی و انذاری است تصریح کرد: برای اثرگذاری و موفقیت در انجام این فریضه الهی، علاوه بر تقویت ایمان و شهامت لازم است کارکنان رفتارمودبانه، توام با اقتدار داشته باشند.

در این مراسم توسط سردار سجادیان از زحمات سرهنگ مسلم ابراهیم پور رئیس سابق پلیس امنیت اخلاقی تقدیر و بجای وی سرهنگ محمدرسول شاکری به این سمت منصوب شد.

برچسب ها
ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :