جمعه 7 اردیبهشت 1403
3 : 27
26 / 4 / 2024
امنیت اجتماعی  >  بداخلاقی سیاسی در معارفه ی استاندار فارس
چهار شنبه 14 مهر 1400 38 : 21 تعداد بازدید ها : 3058 کد خبر : 10017
به اشتراک گذاری
یادداشت سیاسی:
0

بداخلاقی سیاسی در معارفه ی استاندار فارس

برخورد وزیر کشور دولت روحانی با استاندار وقت استان را هیچ وقت فراموش نمی کنم.

سیروس سجادیان: بداخلاقی سیاسی در معارفه استاندار فارس!!

برخورد وزیر کشور با استاندار وقت استان را هیچ وقت فراموش نمی کنم. بدترین خاطره ای که در قریب به چهاردهه خدمت دیدم، برخورد وزیر کشور دولت آقای روحانی با استاندار وقت استان فارس بود.

وزیر کشور دولت آقای رئیسی خوب می دانند که مردم نجیب استان فارس و خاصه شیرازی ها، مردمی مؤدب، با فرهنگ و با اصالت میباشند، فلذا تلاش برای حفظ ارزشهای انسانی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی مردم یک وظیفه اخلاقی و انسانی هر انسانی و خاصه ایشان میباشد. امید که سردار وحیدی وزیر محترم کشور به تأسی از ریاست محترم جمهور جناب آقای رئیسی سعه صدر، اخلاق، ادب اسلامی و اخلاق اسلامی را همچنان که در گذشته به آن مُزیّن و الگویی برای همکاران بودند را تداوم بخشیده تا سرلوحه کار دیگران نیز قرار گیرد.

مهرماه سال 1392در جلسه معارفه استاندار فقید استان فارس دکتر احمدی، استاندار وقت جناب آقای مهندس صادق عابدین گزارش مفصلی از فعالیتهای 850 روزه خود را بیان کرد، او صادقانه گفت "وضعیت بیکاری در استان علی رغم تلاش های انجام شده مناسب نیست و فارس همچنان جزء رتبه های اول کشور میباشد". پس از آن مهندس طاهری نماینده مردم در مجلس بیان داشت؛ 800 واحد صنعتي از 4 هزار و 60 واحد موجود در استان، در آستانه تعطيلي قرار دارد، که با توجه به شاخص‌هاي بانك مركزي، ميانگين تسهيلات تخصيص يافته به بخش صنعت در كشور37 درصد بوده حال آنكه اين شاخص براي فارس 15 درصد و براي اصفهان 34 درصد بوده، فلذا آمار بيكاري در استان بالا میباشد.

در ادامه ی جلسه، آقای رحمانی فضلی وزیر کشور وقت، پشت تریبون رفت و با طعنه و تمسخر، با اشاره به گزارش مهندس صادق‌عابدین گفت؛ این همه فعالیت و آمار بیکاری یک معادله دو مجهولی است!! چگونه با این همه فعالیت، بیکاری در استان وجود دارد؟!! با گفتن این مطلب سمپات ها و اعضای ستادهای آقای روحانی که به مجلس دعوت شده بودند با صوت و کف دوم خردادی به استقبال اظهارات وزیر کشور رفتند و ایشان نیز با سکوت و ژست خاصی از بداخلاقی و بی حرمتی نسبت به جلسه و استاندار وقت (مهندس صادق عابدین) استقبال کردند.

آقای رحمانی که امتیاز آقای روحانی به آقای علی لاریجانی بود یکی از ضعیف ترین وزرا در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران بودند که سهم استان فارس از توان ضعیف این وزیر، کشته شدن بیش از40 نفر در سیل شیراز و فتنه 98 و میلیاردها تومان خسارت مادی، فقط در دو اتفاقی بود که نیاز به یک مدیریت حوادث غیر مترقبه داشت و تاکنون نیز کسی پاسخگوی ضعف مدیریت ایشان نسبت به کشته شدگان و چگونگی تادیه خسارت های وارده هم نبوده است.

14 مهر 1400

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :